tirsdag den 28. august 2012

Tirsdags Flashback...

Så er det tirsdag igen og året er nu 2006.
Hvis nogle af billederne virker lidt tamme eller kedelige, er det fordi jeg ikke redigerer i nogle af billederne, og jeg ligger heller ikke billeder ud af folk hvor man kan se deres ansigt, da jeg ikke har deres accept (har heller ikke spurgt dem!)


Februar 2006

Vi skulle flytte bygning på mit arbejde, og i den anledning tog jeg en del billeder så vi senere kunne huske den gamle utætte barak. SSI er et gammelt kaserneområde og nogle af de barakker fra den gang eksisterer endnu! Sådan en havde vi til huse i... Spændende...-nogle gange!


April 2006

En tur til Københavns zoo og se den nyfødte elefantunge... Nøøj hvor var den sød!


Maj 2006

I starten af graviditeten med Amalie, første barn, så der var rig lejlighed til en morfar på sofaen når trætheden meldte sig. Pinky (katten) passer selvfølgelig på mig...


Juni 2006

Vi tre søstre havde givet vores mor en tur i Birkegårdens haver til mors dag. Skøn have at besøge!


Juli 2006

Min bedste venindes bryllup. Min første kage. Marcipan og meget varme er IKKE en god kombination! Men den smagte godt, trods alt.


August 2006

Trisse, morgengaven fra CK er nu omkring 1 år.


September 2006

Min kære farmor holder stor 80 års fødselsdag.


Oktober 2006

Et af mine første forsøg på at bage rugbrød, det gik helt galt, hævede overhovedet ikke... CK var fuldstændig færdig af grin!


November 2006

D. 9. november kommer Amalie til verden.... Og det kan ikke beskrives med ord!!!!!


December 2006

Årets julekort anno 2006

Ingen kommentarer:

Send en kommentar